mandag den 28. december 2009

Gennemscanning

Så er jeg halvvejs i min graviditet... Jeg fatter ikke der allerede er gået 20 uger. Jeg håber bare de næste tyve bliver lidt nemmere, men jeg skal jo nok ikke forvente alt for meget...

Idag har vi været til gennemscanning. Vi skal åbenbart have en lille, meget selvstændig og stædig baby. Da først jordemoderen begyndte at skubbe lidt, vendte Nemo sig resolut med ryggen til. Hun skulle ikke tro hun var noget!
Hun startede ned at finde en forholdsvis rolig baby, der lå og sov med åben mund og hovedet tilbage. Lidt ligesom sin far...



Efter lidt skubben og søgen fandt hun 4 fingre. Vi var godt tilfredse, men Nemo ville åbenbart gerne vise at der var 5, så da jordemoderen fandt hånden igen, så vi tydeligt 5 fingre.

Nemo forsøgte at sove videre, og vi fik da også et billede af en baby der så meget rolig ud.

Men tålmodigheden skulle tilsidst slippe op, så efter for megen skubben, begyndte Nemo at slå igen. (Tjek lige den overarm, det må bestemt være mine gener...).


Ingen kommentarer: