mandag den 22. februar 2010

Nu sner det, igen, igen, igen.

Så faldt der endnu engang en tung dyne over Nørupdal. Sneen har nu ligget her i over to månder og selv om den er vældig fin, er det ved at være et problem at komme rundt. Jeg fik dog alligevel taget lidt billeder idag da vi vovede os ud på Krondyrruten. Det var ingen fornøjelse, for det var ikke alle steder der var lavet spor, og med sne til knæhøjde og en mave der begynder at veje til, gik det meget langsomt.
Her er de eneste spor dem, Brian og Bonzo lavede dagen før.


Vi var nødt til at snyde noget af vejen, fordi jeg ikke havde kræfter til at gå på stien, så vi måtte ud og gå på vejen også.
Det var Bonzo ikke helt tilfreds med...

Under et lille ophold på turen tog jeg lidt blandet billeder:

Min søde kæreste

Vi bor jo ikke ret langt fra Billund og ind i mellem flyver flyverne meget lavt.


Min fine "næsten" hvide hund.


Ingen kommentarer: