onsdag den 25. juni 2008

Av av av

Av av av hvor har jeg ondt. Men jeg har da fået øvet mig i at tænde motorsave...

Det var dejligt at komme afsted. Mine lærere og jeg fik testet maskinerne og styr på hvilke der ikke virkede. Så nu kan resten blive pakket og sendt til Vrange.

Aftenen blev tilbragt i Fredensborg. Marit og drengene er endelig hjemme på ferie, så det var så dejligt at se dem. Rasmus var meget genert i starten, men ville gerne snakke og samle små figurer. Thomas snakkede som om det ikke var meget mere end et par timer siden jeg sidst havde set ham. Det blev ikke til så mange billeder, for tiden blev brugt til at lege og snakke.

I morgen skal jeg en tur til Vrange. Vi skal have ordnet bede, slået græs og brændt ukrudt. Det skulle ikke tage så mange timer, så jeg har lovet at hente Asger i vuggestuen når jeg kommer hjem. Jeg har ikke set ham siden d. 8, så jeg glæder mig rigtig meget til at være lidt sammen med ham, inden turen igen går til Fredensborg.

Ingen kommentarer: