lørdag den 28. juni 2008

Weekendplaner

Idag går turen endnu engang til Fredensborg. Formiddagen står på Thomas og Rasmus, så det betyder sikkert fodbold, hajørnefugle og små figurer. I løbet af eftermiddagen skal de til fødselsdag, så der fortsætter turen hjem til mine forældre. Der kommer både Anders og Jane med deres familier og der bliver serveret dejlig mad. Jeg elsker de dage hvor vi alle er samlet hos mine forældre. Det ender altid i grineflip og sjove diskussioner.

Igår var planen at slappe af hjemme og måske (kun måske) scrappe. Men Beans kontaktede mig på sms (uuuuhhh) og spurgte om jeg kom forbi. Hende og Line skulle spise frokost sammen, og det kunne jeg jo ikke sige nej til. Så det var afsted i øsregn og med bussen!!! Men det var det hele værd. Vi fik en rigtig lækker frokost og snakkede som altid rigtig godt.

Nu skal jeg bare have drukket min the færdig, i bad og så afsted ud og hente Anders, Katja og Asger.

Hvad er dine weekendplaner?

1 kommentar:

Inge-Britt Pedersen sagde ...

Hajørnefugle - lyder som et ord fra Thomas. Velkomme tilbage til bloggen. Dejligt at kunne følge med igen. Du er bare supersej. Glæder mig til at se dig igen.