mandag den 19. april 2010

Bonzo - min dejlige lille hund

For nogle uger siden, var Brian og jeg til fødselsforberedelse. Det gik vældig fint og vi havde en hyggelig tid. Da vi kom hjem, fik vi noget af en overraskelse. Bonzo havde kastet mere end ½ liter blod op overalt i huset. Han var helt færdig, så vi kørte med det samme til dyrelægen og fik ham aflivet. Han sov stille ind og vi kunne se på ham, at han var glad for at få fred.

Han er virkelig savnet her i huset, men vi trøster os med, at vi gav ham et dejligt år med masser af kærlighed.

Så her kommer lige lidt billeder af min lille hyggefis:

Det første billede er fra første gang vi mødte ham. Det er et af mine absolut ynglingsbilleder og man kan jo ikke andet end falde for ham.

Det næste billeder er fra en af vores utallige svømmeture. Bonzo havde sin egen svømmevest og sin gule Kong Wubba (et særlig legetøj til vand) og han var aldrig i tvivl om, hvad der skulle ske, når vi fandt de ting frem. Han elskede vand og var svær at få med hjem igen.

Det tredje billede er fra en af vores gåture i "baghaven". Bonzo var ikke så interesseret i at få taget billede, men det lykkedes da og jeg er meget glad for, at have et billede af vores lille familie.

Ja, jeg skrev jo han var en hyggefis. Kunne Bonzo have været skødehund, er der ingen tvivl om, det ville have været en af hans største ønsker. Han elskede at putte og helst under dynen. Det var ofte ikke særlig sjov, for en hund på 30 kg fylder en del... Men jeg må indrømme, jeg savner det faktisk nu.
Det sidste billede er fra nogle dage før han blev aflivet. Ham og Brian havde et meget mærkeligt forhold. Tror det gjaldt om at drille hinanden mest muligt, for så at ende som på billedet her.
Jeg kunne vise tonsvis af billeder af min lille hund, for der er så mange fine. Men I må klare jer med dem her.

Vi fik den lille hund brændt og urnen er gravet ned. Så nu er han i hundehimlen, hvor han bestemme over alle de andre hunde og leger med alle de bolde han kan finde.

Søde Bonzo, tak for alt hvad du gav os og alt det du har lært os!

Ingen kommentarer: