mandag den 19. april 2010

Mere besøg

I weekenden har vi haft besøg fra sydsjælland. Brians forældre, deres nabo Daisy, hendes datter Emilie og deres hund Ronja, samt Brians bedste ven Jürge, valgte at tilbring weekenden hos os og som altid har vi hygget os fantastisk meget.

Emilie ville gerne se den naturlegeplads, jeg har været med til at lave, så i lørdags tog Brian og jeg hende og hundene med derned.

Jeg ved ikke helt hvem der morede sig mest, men der var ingen tvivl om at alle hyggede sig.


Emilie skulle selvfølgelig op på de svampe jeg har lavet, men på vej ned igen, sad hun fast. Både Brian og jeg grinede så meget, så det næsten ikke var til at få hende ned igen.


Brian skulle selvfølgelig også op og klatre:

Da vi kom hjem var de små hunde meget trætte. Så mens Linda, Daisy, Emilie og jeg tog på marked, fik hundene sig en morfar.

Lørdag eftermiddag skulle der ske noget. Brian gik igang med at sætte hængekøje op, og Emilie sørgede for, arbejdet blev gjort ordentlig.
Imens sad vi andre og nød synet af Brians arbejde.
Tilsidst lykkedes det at få hængekøjen op og på et tidspunkt blev det også Jürges tur til at prøve. Det var første gang han lå i en hængekøje, så det så ikke rigtig rart ud. Til sidst lykkedes det dog at komme til at ligge ordentlig.
Men Brian og Emilie var ikke færdige, så de gik igang med at lave bålplads. Det tog ikke længe før røgen bredte sig, så vi andre indfandt os hurtigt og Jürge fandt guitaren frem.

Nu er de taget hjem igen og Malik er meget ked af det. Han savner Ronja og går og piver og leder efter hende. Vi håber de snart kommer på besøg igen.
Tak for en rigtig dejlig weekend alle sammen.

1 kommentar:

Cecilie @ ancema.dk sagde ...

Det lyder som en hyggelig week-end - og billederne er dejlige.